Küçük ve yerel işletmeleri daha iyi desteklemek için Facebook, İşletme Sayfalarında bazı büyük değişiklikler yaptı.
80 milyondan fazla işletme Facebook Sayfaları kullanıyor ve dünya çapında 1,6 milyardan fazla insan bunlarla bağlantılı. Her hafta, Facebook’taki üç kişiden ikisi yerel bir işletme sayfasını veya Etkinlik Sayfasını ziyaret ediyor.
Dolayısıyla, iş Sayfalarının Facebook ekosisteminin inanılmaz derecede önemli bir parçası olduğu açıktır. Ancak, Sayfa erişimi ve katılımı markalara dalmaya devam ettikçe , Facebook, yalnızca Haber Kaynağı dağıtımının ötesinde Sayfalar aracılığıyla işletmelere değer sağlamaya yardımcı olacak bazı güncellemeler yaptı.
Facebook, erişimi ve etkileşimi azaltan savaşa sayfalarını nasıl güncelliyor?
Yıllar boyunca, Sayfalar, iş akışlarının Haber Kaynağı’na dağıtmak istediği içerikler için temel olarak merkezlerdi.
Yine de, Sayfalar’daki çoğu içerik Haber Kaynağı’nda herhangi bir çekişme yapmak için mücadele ettiği için, Facebook, kullanıcıların iş dünyasıyla etkileşimde bulunmasını ve en çok ihtiyaç duydukları bilgileri bulmasını kolaylaştırarak iş Sayfaları için ek bir değer yaratmak için adımlar atmıştır.
Esasen, Facebook Sayfası işiniz için bir web sitesine daha çok benziyor hedef insanlar, bilgi almak istediklerinde, hatta satın alma veya rezervasyon yaptırırken, aynı zamanda harika içeriklerle meşgul olacak bir yer bulacaklar.
Güncellemelerle ilgili daha fazla ayrıntı…
öneriler
Yelp ve TripAdvisor gibi sitelerdeki öneriler ve yorumlar yerel işletmeler için son derece önemli hale gelmiştir.
Ve, bir tesisatçı ya da kuaför gibi bir hizmeti yemek, içmek ya da işe almak için bir yer bulmaya geldiğinde, insanlar genellikle arkadaşlarının ve ailelerinin tavsiyelerini ararlar.
Bu güncellemeyle, Facebook, İnsanlara Tavsiyelerinizi getirerek, kullanıcıların işletmenizi önermelerini kolaylaştırdı. Facebook tarafından paylaşıldığı gibi :
Kullanıcılar artık doğrudan sayfanızda metin, fotoğraf ve etiketler dahil olmak üzere işletmeniz için bir Öneri yayınlayabilecekler. Ayrıca Öneriler, işletmenizi ararken veya işletmeniz hakkında konuşurken de kullanıcılara ulaşmanıza yardımcı olur.
Eylemler
Artık bir dizi işlem düğmesi, Sayfaların üst kısmına yakın bir şekilde öne çıkıyor. Bu düğmeler, insanların bir saç kesimi için randevu alma, pizza siparişi verme, mesaj gönderme veya Öneri Yazma gibi işlemleri yapmasını sağlar.
Bu güncellemeden en iyi şekilde yararlanmak için Facebook Sayfa ayarlarınıza gidebilir ve işletmeniz için en uygun eylem butonlarını seçebilirsiniz.
İş Bilgileri
İşletmeler artık Sayfalar’da saat, fiyatlar, Öneriler veya daha belirgin bir şekilde bir restoran menüsü gibi bilgileri içerebiliyor. Hizmet işletmeleri, etkinlikler ve teklifler gibi yeni içerikleri öne çıkarmayı da seçebilir.
Hikayeler için daha fazla görünürlük
2017 yılında hikayeler başladığından bu yana Facebook, insanların hikayenizle etkileşimde bulunmasını kolaylaştırmak için yollar geliştiriyor ve bu güncellemeyle, kullanıcılar, Sayfa profil fotoğrafına dokunarak iş hikayenizi görüntüleyebilir.
Etkinlik bileti satışları
Her ay 700 milyon insan Facebook Etkinliğini kullanıyor ve şimdi işletmeler doğrudan Facebook Sayfaları üzerinden bilet satabiliyor. Facebook ayrıca tanıtım ve pazarlama konusunda yardımcı olacak etkinliğe özel reklamlar da oluşturuyor.
İş ilanlar
Facebook, 2017’de Sayfalar’daki iş listelemelerini test etmeye başladı ve şimdi İşlerin dünyanın her yerindeki işletmelere “önümüzdeki birkaç ay içinde” genişleyeceğini söyledi.
Fikir: Facebook başarısı için yorumlar ve müşteri desteği kritik olacak
Facebook büyümeye devam ediyor ve muazzam yollarla gelişmeye devam ediyor. Platformda büyümeye devam etmek istiyorsak, işletmeler veya markalar olarak pazarlama stratejilerimizin de değişmesi gerekiyor.
Yukarıda tartışılan son değişiklikler, Sayfalar ilerledikçe büyük anlamlar taşımaktadır. İşletmeler (özellikle küçük ve yerel işletmeler) Facebook, Google, Yelp, TripAdvisor vb. Diğer platformlar gibi düşünmeye başlamalıdır. İş saatlerini güncel tutmak, profil bilgilerini tamamen (konum, açıklama, iletişim bilgileri vb.), Listeleme fiyatlarını, menüleri ve diğer bilgileri bir arada tutmak gibi şeyler yapmak, Facebook’ta keşfedilebilirlik açısından çok önemlidir. İş incelemeleri ve hızlı müşteri desteği, Sayfaların başarısında önemli bir faktör olacaktır.
Doğrudan mesaj, Messenger veya yorum yoluyla tüm müşteri sorgularının zamanında ele alınmasını ve işiniz için olumlu eleştiriler almayı önemsediğinizden emin olmak için özel kaynaklar kullanmanızı öneririz . Bu, kullanıcıların Facebook aradıklarında, kullanıcıların hizmetleri ararken veya sorularına verdikleri cevaplarda aktif olarak yüzleşmesine yardımcı olacaktır.
Senin Fikrin
Facebook’un bu son Sayfa güncellemeleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Aşağıdaki yorumlarda düşüncelerinizi bize bildirin.